Inleiding

Waarom dit blog, ik ga op 15 april 2012 in Rotterdam mijn tweede marathon lopen. Aan deze marathon wil ik een goed doel koppelen, welk doel dat moest worden stond voor mij al vast, aangezien mijn collega Thera voor 3 maanden naar Ghana (Afrika) gaat als vrijwilliger.
Wat deze stichting voor een goed werk verricht, kunnen jullie lezen via deze onderstaande link. http://www.operationhandinhand.nl/
Doormiddel van dit blog wil ik zoveel mogelijk geld ophalen voor dit goede doel . Over mijn opzet en aanpak hou ik jullie op de hoogte. Wordt vervolgd……………….

zaterdag 14 april 2012

Klaar voor de start

 

Nog minder dan 24 uur en dan sta ik daar,  op de Coolsingel te luisteren naar Lee Towers die het volkslied der marathon, ten gehore brengt “you never walk alone”. Ik ben klaar voor de start.

Vandaag met John naar Rotterdam geweest om alvast onze startnummers op te halen, zodat we daar morgen geen omkijken naar hebben.

foto1

Over hoe mijn/onze marathon is verlopen lezen jullie in mijn volgende blog.

Hierin zal ik ook bekend maken wat ik in totaal heb op gehaald voor Hand in Hand.

1 opmerking: