Inleiding

Waarom dit blog, ik ga op 15 april 2012 in Rotterdam mijn tweede marathon lopen. Aan deze marathon wil ik een goed doel koppelen, welk doel dat moest worden stond voor mij al vast, aangezien mijn collega Thera voor 3 maanden naar Ghana (Afrika) gaat als vrijwilliger.
Wat deze stichting voor een goed werk verricht, kunnen jullie lezen via deze onderstaande link. http://www.operationhandinhand.nl/
Doormiddel van dit blog wil ik zoveel mogelijk geld ophalen voor dit goede doel . Over mijn opzet en aanpak hou ik jullie op de hoogte. Wordt vervolgd……………….

dinsdag 13 maart 2012

Foto’s!!!

 

Thera is druk met de Siestaroom. Haar doel is om dit project, voor dat zij weer naar huis gaat helemaal af te hebben. Zoals het er nu uitziet gaat dit zeker lukken. Op dit moment is zij met haar mede vrijwilligsters de binnen kant aan het op pimpen. Om jullie een indruk te geven hoeveel werk er al is verricht, heb ik hieronder een paar foto’s geplaatst.

 

ghana 8ghana 9

ghana 10ghana 11

ghana 12ghana 13

Zoals jullie kunnen zien komt u gift op de juiste plek terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten