Inleiding

Waarom dit blog, ik ga op 15 april 2012 in Rotterdam mijn tweede marathon lopen. Aan deze marathon wil ik een goed doel koppelen, welk doel dat moest worden stond voor mij al vast, aangezien mijn collega Thera voor 3 maanden naar Ghana (Afrika) gaat als vrijwilliger.
Wat deze stichting voor een goed werk verricht, kunnen jullie lezen via deze onderstaande link. http://www.operationhandinhand.nl/
Doormiddel van dit blog wil ik zoveel mogelijk geld ophalen voor dit goede doel . Over mijn opzet en aanpak hou ik jullie op de hoogte. Wordt vervolgd……………….

maandag 20 februari 2012

Even stil….

 

Het is even stil geweest op mijn blog, maar er wordt nog volop geld ingezameld.

Bij onze plaatselijke supermarkt de Plus in De Meern mag ik mijn goede doel promoten. Naast de lege flessen automaat staat een zuil met daarop op een A4tje met informatie. Ik mag hiervan 3 maanden gebruik maken, hiervoor mijn dank. Inmiddels zijn de eerste statiegeld bonnen geteld, na een hele hoop bonnetjes te hebben gesorteerd, kom ik op een bedrag uit van 256,45 euro. Ongemerkt loopt het lekker op. Het streef bedrag van 1000, euro is inmiddels bereikt, ik ben super trots dat dit bedrag nu al bij elkaar is gehaald.

 

plusplus2

Met Thera gaat het goed, ze heeft op haar blog weer een mooi verhaal geschreven, over haar belevenissen en vorderingen van dit project.

Klik hier om het hele verhaal te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten